Strona główna » Regulamin usług w zakresie pośrednictwa kredytowego dla firm oraz usług wspomagających
W ZAKRESIE POŚREDNICTWA KREDYTOWEGO DLA FIRM ORAZ USŁUG WSPOMAGAJĄCYCH
Definicje:
Specjaliści Kredytowi – Specjaliści Kredytowi sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-819) przy ul. Złotej 75A ok. 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001103310; NIP: 5273110693; REGON: 528499108;
Klient – osoba fizyczna, przedsiębiorca lub konsument, zamierzający skorzystać z usług oferowanych przez Specjaliści Kredytowi zgodnie z niniejszym regulaminem i na podstawie zawartych pomiędzy Klientem a Specjaliści Kredytowi umów;
Doradca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą w zakresie pośrednictwa kredytowego, która posiada zawartą umowę o współpracy, umowę o pracę lub inną umowę cywilnoprawną z Specjaliści Kredytowi;
Umowa Ramowa – Ramowa Umowa o świadczenie usług;
Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług przez Specjaliści Kredytowi;
Partner – osoba prawna współpracująca z Doradcą na podstawie umowy B2B.
Specjaliści Kredytowi świadczy usługi pośrednictwa kredytowego oraz usługi wspomagające na podstawie Umowy Ramowej zawartej z Klientem.
Świadczenie usług przez Specjaliści Kredytowi wymaga wyrażenia przez Klienta zgody na warunki określone w Regulaminie, w tym na utrwalanie korespondencji pomiędzy Klientem a Specjaliści Kredytowi w formie cyfrowej, niezależnie od medium komunikacji oraz na używanie zapisu cyfrowego do celów dowodowych.
Klient wyraża zgodę na podpisywanie dokumentów, w tym zawieranie umów, przy pomocy podpisu elektronicznego za pośrednictwem platformy internetowej Get Accept.
Treść Umowy Ramowej o świadczenie usług określa sama umowa, oraz niniejszy Regulamin.
W celu wykonania przez Specjaliści Kredytowi zapisów Umowy Ramowej, Klient zobowiązuje się przedkładać do Specjaliści Kredytowi wszelkie wymagane dokumenty oraz udzielać niezbędnych wyjaśnień i informacji.
W ramach swojej działalności Specjaliści Kredytowi świadczy następujące usługi:
usługi, których bezpośrednim lub pośrednim skutkiem ma być uzyskanie przez Klienta środków finansowych z tytułu udzielonego mu kredytu lub pożyczki pieniężnej;
usunięcie wpisów z rejestrów (BIK, BIG, KRD, ERIF, ZBP),
odzyskiwanie prowizji bankowej w związku ze wcześniejszą spłatą zobowiązania kredytowego,
dochodzenie sankcji kredytu darmowego,
czynności przygotowawcze w zakresie zorganizowania Klientowi doradztwa restrukturyzacyjnego i jego reprezentacji w Postępowaniu o Zatwierdzenie Układu,
upadłość konsumencka i układ konsumencki.
Szczegółowe warunki świadczonych usług:
Klient zobowiązany jest zapłacić Specjaliści Kredytowi wynagrodzenie określone w Umowie Ramowej również w przypadku:
samodzielnie uruchomionego kredytu przez Klienta, co nastąpiło wskutek czynności zrealizowanych przez Doradcę,
gdy Doradca przeprowadzi Klienta przez proces składania wniosku on-line w bankowości elektronicznej na rachunku Klienta w celu uzyskania kredytu ze skutkiem pozytywnym,
gdy Doradca wskaże Klientowi nazwę lub/i adres placówki/oddziału Banku lub instytucji finansującej, w której Klient otrzyma finansowanie.
Klient wyraża zgodę na wystawienie faktury przez Specjaliści Kredytowi niezwłocznie po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, nawet jeżeli wypłata środków finansowania na rachunek bankowy Klienta nastąpi w późniejszym terminie.
W przypadku, gdy termin płatności wystawionej faktury okaże się być datą wcześniejszą, niż data wpływu środków z finansowania na rachunek bankowy Klienta, termin płatności faktury może zostać wydłużony.
W przypadku, gdy kwota udzielonego Klientowi finansowania ulegnie zmianie – Specjaliści Kredytowi dokona stosownej korekty wystawionej faktury.
Na życzenie Klienta, Specjaliści Kredytowi zobowiązuje się do wykonania usług, których skutkiem ma być usunięcie wskazanych wpisów z rejestrów (BIK, BIG, KRD, ERIF, ZBP).
Jeżeli strony nie uzgodniły inaczej, za zrealizowaną usługę Klient zobowiązuje się zapłacić Specjaliści Kredytowi wynagrodzenie określone w Umowie Ramowej na podstawie faktury VAT wystawionej przez Specjaliści Kredytowi.
Klient zwolniony zostaje z obowiązku zapłaty wynagrodzenia za wykonanie usługi polegającej na usunięciu wpisów z rejestrów, w przypadku gdy uzyska on finansowanie o charakterze kredytowym na skutek czynności wykonanych przez Specjaliści Kredytowi oraz ureguluje płatność za fakturę stanowiącą wynagrodzenie za zrealizowaną usługę pośrednictwa kredytowego.
Klient może skorzystać z usług wspomagających, polegających na pomocy w odzyskaniu zawyżonych opłat na podstawie zawartych umów kredytowych, tj.:
odzyskania prowizji bankowej w związku ze wcześniejszą spłatą zobowiązania kredytowego, czyli proporcjonalnego zwrotu wszelkich opłat i kosztów związanych z kredytem, w tym również prowizji oraz ubezpieczenia w związku ze spłaceniem zobowiązania przed terminem przewidzianym w umowie;
sankcji kredytu darmowego, czyli pozbawienia kredytodawcy lub pożyczkodawcy przychodów wynikających z realizacji umowy kredytowej lub pożyczkowej z powodu naruszenia obowiązków wynikających z przepisów prawa (zwrot samego kapitału).
Warunkiem przystąpienia do realizacji powyższych usług jest pozytywna weryfikacja wykonana przez Doradcę w oparciu o umowy kredytowe Klienta.
Wymienione powyżej usługi wspomagające Specjaliści Kredytowi realizuje we współpracy z Partnerem.
Klient wyraża zgodę na przekazanie jego danych osobowych Partnerowi i ich przetwarzanie przez Partnera w związku z realizacją umowy.
Klient wyraża zgodę na przekazanie przez Specjaliści Kredytowi do Partnera raportu BIK otrzymanego od Klienta.
Szczegółowe warunki dotyczące skorzystania z usługi polegającej na zrealizowaniu na rzecz Klienta czynności przygotowawczych w zakresie zorganizowania doradztwa restrukturyzacyjnego i jego reprezentacji w Postępowaniu o Zatwierdzenie Układu są określane w odrębnej umowie.
Umowa Ramowa o wykonanie czynności przygotowawczych w zakresie zorganizowania doradztwa restrukturyzacyjnego może zostać zawarta z Klientem wyłącznie w wyniku pozytywnej analizy sytuacji finansowej Klienta na podstawie przedłożonych przez niego dokumentów.
Na życzenie Klienta, Specjaliści Kredytowi świadczy kompleksową pomoc dla konsumentów, którzy chcą ogłosić upadłość. Wymienione powyżej usługi wspomagające Specjaliści Kredytowi realizuje we współpracy z Partnerem.
Klient wyraża zgodę na przekazanie jego danych osobowych Partnerowi i ich przetwarzanie przez Partnera w związku z realizacją umowy.
Klient wyraża zgodę na przekazanie przez Specjaliści Kredytowi do Partnera raportu BIK otrzymanego od Klienta.
Wynagrodzenie zostanie zapłacone przez Klienta przelewem na podstawie faktury wystawionej przez Specjaliści Kredytowi z podpisem cyfrowym lub przesłaniu jej Klientowi w formie dokumentowej zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego, w terminie określonym na fakturze.
Klient zobowiązuje się współdziałać z Doradcą i udzielić mu wszelkich informacji mających wpływ na ocenę jego sytuacji kredytowej/majątkowej oraz bezzwłocznego udostępnienia wymaganych dokumentów.
Klient zobowiązuje się do przekazania Specjaliści Kredytowi wyłącznie prawdziwych informacji dotyczących swojej sytuacji finansowej, rodzinnej oraz przedstawianych dokumentów. Podanie nieprawdziwych informacji, zatajenie prawdy lub posługiwanie się nieprawdziwymi dokumentami są podstawą do natychmiastowego rozwiązania współpracy przez Specjaliści Kredytowi i, o ile wypełniają znamiona działalności przestępczej, będą zgłaszane do organów ścigania.
Specjaliści Kredytowi nie ponosi odpowiedzialności za skutki wywołane poprzez przekazanie nieprawdziwych informacji otrzymanych od Klienta.
Klient ma prawo do odstąpienia od Umowy Ramowej w terminie 14 dni od daty jej zawarcia. Odstąpienie od umowy możliwe jest poprzez przesłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail: kontakt@specjaliscikredytowi.pl.
Odstąpienie od w/w Umowy Ramowej nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty Specjaliści Kredytowi wynagrodzenia za czynności, które zrealizowane zostały w czasie jej trwania oraz wynagrodzenia za ewentualny skutek w postaci uzyskania finansowania przez Klienta, do którego doszło wskutek realizacji przez Specjaliści Kredytowi w/w czynności umownych.
Klient ma prawo do wypowiedzenia Umowy Ramowej w każdym czasie poprzez przesłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail: kontakt@specjaliscikredytowi.pl.
Wypowiedzenie w/w Umowy nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty Specjaliści Kredytowi wynagrodzenia za czynności, które zrealizowane zostały w czasie jej trwania oraz wynagrodzenia za ewentualny skutek w postaci uzyskania finansowania przez Klienta, do którego doszło wskutek realizacji przez Specjaliści Kredytowi w/w czynności umownych.
W przypadku zaistnienia opóźnienia w płatności za wystawioną fakturę, Specjaliści Kredytowi zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta następującymi opłatami:
konsument: 50,00 zł – koszty upomnienia; 100,00 zł – opłata manipulacyjna;
przedsiębiorca: zgodnie z art. 10 ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych z dnia 8 marca 2013r.
W przypadku nieterminowego uregulowania płatności, Specjaliści Kredytowi naliczy Klientowi odsetki za opóźnienie, które Klient zobowiązany jest zapłacić.
Po upływie 30 dni od terminu płatności wskazanego na fakturze, jak również po spełnieniu wszystkich innych przesłanek wskazanych w ustawie z dnia 9 kwietnia 2010 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych wymaganych w poniżej wskazanym celu, informacja o przeterminowanej należności zostanie przekazana do Biura Informacji Gospodarczej, a następnie niezwłocznie na drogę postępowania sądowego w celu dochodzenia zaległych roszczeń, co może spowodować powstanie po stronie Klienta zarówno kosztów postępowania sądowego, jak i komorniczego.
Uiszczenie przez Klienta zaległej płatności po wystąpieniu przez Specjaliści Kredytowi do właściwego sądu ze stosownym powództwem o zapłatę nie ma wpływu na obowiązek Klienta pokrycia kosztów postępowania sądowego, który nadal istnieje.
Klient wyraża zgodę na elektroniczną wymianę korespondencji/dokumentów oraz na wystawienie faktury bez podpisu osoby uprawnionej do odbioru faktury i wysłania jej pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany w Umowie Ramowej.
Klient wyraża zgodę na stosowanie elektronicznego podpisu cyfrowego systemu Get Accept i związanych z nim procedur autentykacji tożsamości.
Specjaliści Kredytowi zastrzega prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub w przypadku działań władczych organów władz publicznych lub organów administracji publicznej, w zakresie odpowiadającym zmianom przepisów prawa lub wymogom regulacyjnym. Zmiana Regulaminu, o ile powszechnie obowiązujące przepisy nie będą stanowiły inaczej, nie będzie miała wpływu na umowy i czynności wykonywane do czasu zmiany.
Witamy w Specjaliści Kredytowi. Jesteśmy tutaj, aby zaoferować Ci szeroki zakres rozwiązań finansowych, dostosowanych do Twoich potrzeb.
723 123 332