Informacja o pośredniku

INFORMACJA dot. POŚREDNIKA KREDYTU KONSUMENCKIEGO

udzielana zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim

Firma Pośrednika kredytu konsumenckiego:

Specjaliści Kredytowi spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Siedziba Pośrednika kredytu konsumenckiego:

ul. Złota 75A lok. 7, 00-819 Warszawa

Numer w rejestrze Komisji Nadzoru Finansowego:

XXX

Zakres umocowania pośrednika kredytu konsumenckiego:

1.W odniesieniu do realizacji postanowień Rozdz. 2 Ustawy o kredycie konsumenckim z dn. 12.05.2011 r. Pośrednik zobowiązuje się do poinformowania Klienta przed zawarciem umowy o kredyt konsumencki o wysokości opłat związanych ze świadczoną usługą pośrednictwa kredytowego. Pozostałe koszty wynikające z zawarcia umowy o kredyt konsumencki nie są Pośrednikowi znane, a obowiązek informacyjny spoczywa na Kredytodawcy.

2.Pośrednik oświadcza, iż działa wyłącznie we własnym imieniu oraz nie jest związany umowami z Bankami ani instytucjami finansującymi, a co za tym idzie nie pobiera od nich wynagrodzenia z tytułu pośrednictwa kredytowego. Art., 28 Ustawy o kredycie konsumenckim nie ma zastosowania.

3. Specjaliści Kredytowi sp. z o.o. jest umocowana przez Klienta do dokonywania czynności związanych z pośredniczeniem finansowym przy zawarciu przez Klienta umowy o kredyt/pożyczkę.

Procedury składania skarg na pośrednika w trybie wewnętrznym i sposób korzystania z pozasądowych procedur wnoszenia skarg i odwołań:

Zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji zostały określone w Regulaminie składania reklamacji Specjaliści Kredytowi sp. z o.o., który jest dostępny w siedzibie spółki, a także dostępny jest na stronie internetowej www.specjaliscikredytowi.pl.

Reklamację Klient może przekazać, w najbardziej dogodny dla siebie sposób:

1.Przesyłając list na adres: Specjaliści Kredytowi sp. z o.o., ul. Złota 75A lok. 7, 00-819 Warszawa,

2.Dzwoniąc pod numer telefonu: 723-123-332, dostępny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 19:00. Opłaty za połączenie z Infolinią z telefonów stacjonarnych i komórkowych – opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci.

3.Poprzez przesłanie Reklamacji za pośrednictwem wiadomości e-mail w formie elektronicznej na adres: iod@specjaliscikredytowi.pl

Wynagrodzenie pośrednika kredytu konsumenckiego:

Specjaliści Kredytowi sp. z o.o. otrzymuje wynagrodzenie od Klientów na podstawie zawartej z nimi umowy pisemnej w zakresie pośrednictwa finansowego.